Lovely


Jag älskar er, varenda en och jag älskar oss alla tillsammans !
(jag hoppas att ni vet det, borde nog säga det oftare !)
Vilken bra dag det har varit i dag, en riktig guld dag och vi har haft
en sån bra sammanhållning och alla har varit på bra och flitigt
humör.
(ber om ursäkt för mitt humör på muchens lektion sist, i dag var
det väll bättre hoppas jag, haha glapp käften ni vet. Ni vet vad ni
skall göra, Skrik håll käften och ge mig en slap, nu vet ni. )
så, har haft dåligt samvete, rensa är skönt.

Jag tycker det känns konstigt det här, bara tre dagar i veckan och jag
längtar till skolan i bland på helgen, det känns som om jag är ensam om det
i bland ?!  såklart är det skönt också, det vet ni, det tycker vi alla ;)

I dag bölade jag igen när jag kom hem en skvett,
jag lyssnade på Långsamt Farväl av Lisa Nilsson.  Det får inte bli ett slut,
Lova mig det, snälla !?!!

Vi är Snygga och Vi är ena Satans Bra Florister:






Boka in mån, tis, ons på Sportlovet
då är det kollektiv hemma hos mig !


Köppä


Kommentarer
Postat av: Ammie

Jag saknar också skolan nu under långhelgerna. Den sista tiden kommer gå fort varnade Ellen, coh det stämmer!

/Ammie

2009-01-28 @ 19:58:21
Postat av: Tessen

Inbokad i kalendern!! :D

Faaan, vi är BRA och vi blir bara bättre!

2009-01-28 @ 20:18:14
Postat av: Mimii´

Ja det ska jag boka in, helt

klart, brukar ju missa våra

roliga saker tillsammans, men

fan inte mera !



puss på er!<3

/ Mimmsan

2009-02-03 @ 16:19:25
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0