"Studiehjälpen"

Satte mig vid skrivbordet nu på eftermiddagen för att gå igenom lite av de uppgifter och läxor vi har nu. In kommer min katt Lisa och sätter sig mitt i allt och tittar på då jag pluggar. Sen kom hon på att hon skulle hjälpa mig med det, genom att ta pennan.
Man kan inte göra annat än att le åt henne. :)



Det blev en del nu såhär i starten, men kom igen brudar, vi grejar det här, eller hur? ;)
Puss och plus på er, och grattis på födelsedagen, Magda!
Ammie

Ps. Tro inte att ni slipper mig i morgon, I'll be there!

Kommentarer
Postat av: Tessen

Heltklart Magdas dag i dag:D

2009-01-27 @ 23:06:41
Postat av: köpp

men myshörnet. myskatten, jag vill äta upp den !

Nu måste vi få fart på bloggen tjejer :) avrenda dag ! skriv nått kul om dagen bara om man vill elller en uppsats om nått, framförallt bilder på oss :)

2009-01-28 @ 16:37:34
URL: http://sarakoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0