vi har solen i ögonen

 
Queen of the family

 

I dag har vi röjt runt bra brudar! Möblerat om inför YB. Jag och Jessica var kvar 1,5h efter skolan och fortsatte med möblerandet och satte upp lite tyger som vi hoppas duger för stunden=)  Fick inga riktigt bra bilder på det. Men det ser ni säkert i morgon att Floristsalen minskat i yta :P
Det känns i alla fall galet inspirerande att jobba på med YB n även om det för min del bidrar med en hel del slit, mindre sömn, ekonomiska utgifter, huvudvärk och annat "smått och gott". Hualigen! Men jag hoppas det blir bra till slut!......med Ellens mammas gamla bord, hahaha! klockrent att jag lyckats köpa hennes mammas gamla bord från en Second Hand butik:P

25 Februari


  


Bilder alá 24 Februari afv Tessen

ciao amigos, adjos!
Tessen

Ps. Sockervadd..det var kul att se dig i dag :P   he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0