Studiebesök alá 10/2

I går var FL3 på studiebesök på Gustavianum. ROLIGT! Från den ena fräsiga guiden till den andra..andra..enkla guiden.
Köppä fyllde 20 bast, inte illa pinkat! Jag planerade att pimpa hennes matsäck med tomtebloss men fick inte för vakten ifall brandalarmet skulle gå. Hm..jaja du fick med dig dem hem trotts allt.
Dagen till ära så hade vi en tidningskändis bland oss. Fröken Nyström var så kärleksfullt på framsidan på UNTs Kulturdel. Pusselipuss lixom!
Inte nog med att allas humör var tiptop, solen sken och det ena med det andra så huxflus fick i sportlov bara sådär! Det var ju inte illa det heller!
Hoppas vi klurar ihop något under lovet! För min, Amandas och Jessicas del så är skolan inte över helt än..Yrkesbeviset ska ha sin tid också, På torsdag är det dags för ett litet möte igen. Mys!
För Martina som befinner sig i landets södra delar, närmre bestämt i Halmstad, hoppas jag har kryat på sig!

Jag måste tillägga att jag i kväll var och såg I taket lyser stjärnorna som jag även läst för ett par år sedan, och jag säger bara: se den, läs den, köp den och tyck om den!

 Tsss..som om inte vi tog bilder ändå..eheh..kankse inte om vi varit uppmärksamma

Kommentarer
Postat av: Ammie

Jag måste se den filmen!

Studiebessöket var jättetrevligt, även om det spårade ur en aning i slutet, men det var ju ingen direkt överraskning så att säga, haha!

2009-02-12 @ 20:20:11
Postat av: Jessica

YB javisst!!



2009-02-13 @ 16:03:02
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0