Lite krimskramms om Måndag hos mig


Hej underbaringar !

Ni kan väll komma till mitt bohag vid två halv tre tiden så
har vi hela dagen på oss att mysa och pussas.
Björklinge är adressen, 888 är bussen hit ut och tider
är :
14.25 och 14.45 jag såg även nu att bussarna innan detta
är 821, 814 vilket betyder att ni måste gå från stora vägen, så skit i dom
det blir bara krångligt att hotta ovh förklara ;) !

Ta med en slant så går vi och handlar mat och lagar nått gått
till kvällen och anna du har väll checka singstar så fixar jag ett
play stion, elelr om någon annan har dete och kan släpa med ?!

Köppä


Kommentarer
Postat av: Tessen

Strååålande :D:D

2009-02-15 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0