Tisdag

MÅNDAG

Laddade inför religionsprovKarin o Ellen Nathalie

En bit FL3 o Skoglöv laddar inför religionsprov
Skolans populära pärlor
Nathalie o Tessen kollade in blom-cykeln på torget


TISDAG - sikken fisdag

Kära blomsterbrudar!
Här med vill jag berätta att kroppen gör sig påmind om att den lever. Den vill lixom inte riktigt..vara igång idag. :P
Så just nu leder Amanda i Närvarotoppen, men det ska väl hinna andras innan jul och hennes konsert-resa..? Höhö!
Jag hoppas att ni får en pysmysdag med all teori. Ni får gärna informera mig och andra som antagligen är borta idag om uppgifter och Torsdags-trippen sen!
Mega-sjukling-puss!

Tessen

Ps. Dålig publicitet i UNT måste jag säga! Borde det inte varit  en fin bild på hela cykeln?








Kommentarer
Postat av: Tessen

Bilderna blev konstigt inlagda och jag har fler på lager, men nu är jag helt slut..hej :P

2008-09-23 @ 11:05:35
Postat av: Ammie

Vad gamla en del bilder är! Vad små vi varit, haha! X)

2008-09-23 @ 19:29:08
Postat av: Tessen

haha ja det är allt från 2006 tom nu 2008

2008-09-23 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0