Måndag again

Då var vi två bort i dag,
anna och jag ligger på lat sidan en Måndag ;)
Förkylningen dödar mig, och jag vill vara pigg och kry till på Torsdag !
Jag ha en hel massa bilder jag med, men man skall som sagt orka lägga upp alla också,
börjar med några för att se hur långt jag orkar !

Lycka till på provet, jag håller tummarna för er
óch vet att det kommer att gå bra...

By the way,
när ska praktikplats lappen vara inlämnad ?
Någon som kanske vet detta,


Over n out ,Köpp



  

  

  
Lägg märket till tess hår!                        Lägg märket till linas långa hår 

    

     

Kommentarer
Postat av: ännisch

jo nog ligger vi på lat sidan idag hehe :P

gulliga bilder btw ;)



ses !

2008-09-22 @ 17:19:36
Postat av: Ammie

Snygga bilder!

2008-09-22 @ 19:55:24
Postat av: Tessen

Vi gör de förstaklassiga bilderna, helt klart :D

Praktiken ska nog vara inne så snart som möjligt, lika så projektet.

Krya på er brudar, det ska jag också försöka med tills på torsdag!

2008-09-23 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0