Lite smått o gott

Heey :)

Eftersom ja oftast har med min kamera på alla grejjer vi gör så har jag en hel mapp med klass bilder på min data :)
Tänkte ladda upp några favoriter :)
Hoppas ni har en bra dag i skolan utan mig idag ;) Kram Anna


Cykeln från kommunen

"Martina, Nöten och mitt projektarbete :) "

"inplastad och klar "

URSKOG MED GUNILLA


"en törstig Tyra "

"en crazy Snara "

" En tess "

"klassen"

"yej"

Hemma hos Gunilla


"ja o therese "

"fina kissen"

"Nöten o Joannisch "

"snyggve"

"fika fika "

"haha "

ÖREGRUND


"Linis"

"work"

"anna, lina, malin"

"klassen"


"avslutning på en mysig dag"

SKOLAVSLUTNING






De va det jag orkade idag :) Ses imorrn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0