Jag älskar oss,Älska oss, kan man göra annat?

Tack för i går,
det gör vi snart om tycker jag, vi är sköna tillsammans.
Det känns som vi kännt varandra hela livet nu, och jag
sitter och gråter lite nu, som den lipsill jag är. Vill inte
att det skall ta slut
Ja, jag vet att det inte är slut ännu på länge men man kan ju
inte sluta tänka så i blan AND I Cant keep it in, i got to let i out !!
Jag älskar oss, älska oss, kan man göra annat?

Jag lägger upp lite bilder senare, det kommer i sin takt när jag orkar,
men jag börjar nu med några ändå.

Läs min blogg den som har lust,
jag tycker jag skrev en bra sammanfattning ;)
sarakoppa.blogg.se

Love Saharahoe












nu orkar jag inge mer, kommer sen.


Kommentarer
Postat av: Tessen

Sara darling, din blogg var kalas lika så går dagen :D

2008-09-26 @ 20:33:33
Postat av: Ammie

Den här dagen var den bästa på jättelänge! Vi gör om det, helt klart!

2008-09-27 @ 14:39:13
Postat av: Jo

Nu har jag suttit och läst igenom bloggen. Blöt i ögat och har hjärteont.. saknar er..

2008-09-28 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0