Den bästa hjälp jag kan få.

Det finns ingen finare människa.
det finns ingen som förstår en människa
överhuvudtaget så som hon gör .
det finns ingen som kan få en att kämpa,
känna att man kan och viljan man igentligen
kanske har någon stans där inne komma fram
till slut.
Ingen människa lyssnar bättre, ingen mänsklig varelse
kan ge en råd så som du gör och tro på en enda fram
och verkligen vilja hjälpa någon som du hjälper mig just nu.
Jag förstår inte hur du kan vara en sån himelsk varelse
och orka med så många andra liv när du har ett eget.
Bryt ihop och kom igen,
det finns inget bättre än att få göra det, gråta som aldrig
förr, skrika som aldrig förr och prata om allt i ens liv från
småbarns ben fram till i dag i några timmar och sedan
känna att det var skönt, även fast allt inte är bättre.
Du är den bästa psykologen som finns,
hur ska vi alla klara oss utan dig Ellen? Jag kommer inte att göra det !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ellen i våra hjärtan <3 Hon har stöttas oss många gånger! Hon är våran extramamma :)

2008-10-09 @ 18:34:03
Postat av: Ammie

Håller med fullständigt. =) Snällare människa får man leta efter! <3

2008-10-09 @ 20:03:14
Postat av: Tessen

Sara..du är FÖR underbar!

Ellen är FÖR mycket av sig själv till alla<3 Klassens mamma. Vi kommer inte klara oss utan henne. Vi kommer se till att vi får gå om och om och om igen, bara för hennes skull.



Bryt ihop och kom igen raring!

Annapanna hoppas jag kommer dyka upp så mana får krama henne snart!

2008-10-09 @ 21:36:58
Postat av: Ellen

Det var inga små ord, Sara! De värmer gott i höstrusket! Kramar till alla mina små änglar i Fl 3.

2008-10-10 @ 19:17:14
Postat av: anna

SNYFT :*

2008-10-17 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0