Tillsammans är vi oslagbara

I veckan har vi Floristas gjort brudbuketter. Alla gjorde tejpade utom Linda, för hon skulle aldrig hinna binda!

 Nathalie tar en paus från arbetet för att passa på att njua utav tillvaron med sin utslagna ros.
 Lindas brudbukett när den nästan är klar.
 Amanda pysslar på med sin tejpadebrudbukett.
 Malin tror jag kännt sig fri som en fågel den här veckan, för hon har börjat äta massa fröer ;P
 Anna tog sig igenom veckan med gott humör och många smittande skratt!
   Jag och min brudbukett :)

www.uppsalamingel.se där lär vi väl hålla utkik i helgen ;)
Igår dagen var riktigt UNDERBAR! Inte var det vilken fredag som helt inte, nej det var första fredagen i Oktober måndan.
Nöten rövade med sig Malin, Nathalie, Martini och mig i sin racerbil ("My Toytota is fantastic") direkt efter att jag klivit ut från Psykologilektionen. Det blev Malin mysiga lya, Willys och en beställning på Mc.Donalds åt Jonte.
EDA HERE WE COME!
Gökande kor och en dunkande bil.
Sara, Anna och två söta LP-flickor kom över lite senare till Nötas. Herreguud vilken hus! Vi kändes oss ALLA som hemma direkt.
Ja, vart tiden tog vägen det vet inte jag. Men med starka drycker och mjölk, mat, till piffning och ett antal moves så var det dags för krogen.
Alltså FYFAN vilken lyckad kväll! Tyvärr brudar, ni som inte var med, ni missade något! Fler tåg kommer va så säker :)
Tacktacktacktacktack för att ni gjorde min fredag tiptop och lite där till!! <3

Hm..dags att äta och slå upp pluggböckerna nu eller..?

PUSS PÅ EDER ALLA!
Tessen

Kommentarer
Postat av: Tessen

Sorry fel länk!!

www.uppsalavimmel.se

2008-10-04 @ 18:27:43
Postat av: Tessen

www.vimmeluppsala.se

2008-10-04 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0