..

ville bara säga att meddelandet jag läste på bloggen förut om "hajar" kan vi kalla det! Jag tkr det är skit dåligt av den personen som skrev det, jag tkr inte man gör så, och om man gör så så ska man inte vara anonym utan stå för vad man skriver/säger ! Och ABSOLUT inte på klassens blogg !?!! Jag ville bara säga att det är dålig stil och ganska "dagis" nivå.. ja hatar mobbning, men visst man kan säga saker men då ska man stå för det ! Men det är så jag funkar.

Men jag önskar alla en mysig och bra helg!

pussar eran Magda <3

Kommentarer
Postat av: Ammie

jag håler med fullständigt, det där är å jävla lågt man bara kan gå

2008-10-11 @ 17:35:55
Postat av: Tessen

Kunde inte sagt det bättre själv Magda =)

2008-10-11 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0