Torsdag - Julgruppstävling




F.v. Lina, Amanda, Mimmi, Jessica, Nöten, Nathalie (Annas bild saknas)

Alla hade helt olika idéer och det var väldans trevligt! FL1,FL2 och FL3 gjorde julgrupper som sedan skulle skickas till Botan för omdömning, "Uppsalas finaste julgrupp". Ska bli spännande och se vad som händer

Det kom också lite besök under dagen nere i floristsalen, UNT kom och fotograferad ( Kolla i UNT imorgon eller lördag Bostadsidan! Sedan kom en annan fotograf som fotograferade mig och Amanda och vi fick skriva under papper om att få synas i hela världen,whooooot?
Vi alla var på topp i FL3, alltid trevligt :)

Aja nu ska jag städa, sedan ta en tripp till stan. kramkram <3

Hug/Jessica

Kommentarer
Postat av: Ammie

Vi är så himla duktiga. =) det var jättemysigt att ses igen. =)

2008-11-28 @ 11:18:57
Postat av: Anna

ha ha ! konstigt att min inte var med ^^

2008-11-30 @ 10:47:22
Postat av: Tessen

Det var kul att se era bidrag. Jag har även sett det i tidningen också. Kul! :)

Hoppas ni alla har det bra! Jag börjar längta hem till er alla!! Saras inlägg var väldigt fint skrivet!

Puss på er tok-fior!

2008-12-11 @ 20:30:13
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0